csütörtök, május 30, 2013

Anna öreg

Megint pocsék rossz a kedvem és megint magamba néztem és arra a következtetésre jutottam, hogy nekem simán lehet midlife crisisom, ami elég szarul hangzik, dehát 38 évesen miért ne...főleg azért gondolom ezt, mert egy csomót gondolkodom az öregedésen meg a halálon, meg előre nyivákolok, hogy jaj, nemsokára felnőnek a gyerekek.
Mondjuk ennek a jó hozadéka az, hogy egy ideje extra türelmes vagyok velük: éjjel Lénához hatszor keltem, de mind a hatszor kedvesen puszilgattam, meg simogattam a puha kis haját és nem morogtam egyáltalán, sőt, örültem, hogy még ilyen kicsi és szüksége van rám. És amúgy is: valahogy érzem, hogy öregszem és meg vagyok rémülve, komolyan. Tiszta hülyeség, de mit tegyek.
Ilyenkor szoktak a férfiak motoron (a motor a vad életérzést hivatott kifejezni) lelépni egy húsz éves eszkimó csajjal (ez az extremitás miatt kell, még gyorsan kipróbálják, amit addig nem sikerült), nem?
A nők viszont...fene tudja a nők mihez kezdenek ilyenkor.
Én nem vagyok szökős fajta, bennem túlteng a felelősségérzet és különben is: az eszkimók orra olyan kicsi, meg aztán motorozzon az, akinek hat anyja van, én ugyan nem leszek donor.

9 megjegyzés:

  1. Te jó ég, hatszor felkelni! Akkor már nem is érdemes lefeküdni.

    VálaszTörlés
  2. "... en ugyan nem leszek donor" :D :D

    VálaszTörlés
  3. Molly, én tök ugyanezt éreztem 35 évesen, tisztára depis voltam. Próbáltam megmagyarázni hasonló korú barátnőimnek, de senki sem értette. Úgy éreztem, az életem érdekesebbik fele már letelt, jobb nő már soha nem leszek (csak összeasszott anyóka, akiknek, tudjuk, nem csillog a szemük), más munkám/hivatásom már nem nagyon lesz, a batátaim létszáma is teljes, költözni sem fogok nagyon máshova Bxl-Párizs-Luxemburg tengelyen... Ahogy írtad is, szinte fizikailag éreztem, hogy öregszem. Rémes volt. Persze szerintem nálam az váltotta ki, hogy még teherbe sem tudtam esni, és persze meg voltam róla győződve, hogy a korom miatt.

    Aztán elmúlt... :)

    VálaszTörlés
  4. na, akkor valaki biztosan megért:)

    egyébként még benne van az az érzés is, hogy valószínűleg soha többet nem leszek terhes(pedig én szeretnék még egy gyereket)

    VálaszTörlés
  5. Turchi: de, azért érdemes volt lefeküdni, bár hulla vagyok és mondjuk a kialvatlanságtól is lehet állati rossz kedvem...

    VálaszTörlés
  6. Mi lesz a 4x után? :-) Én folyamatosan huszonévesnek érzem magam, de azt mondják, ez sem jó, mert akkor "észben" nem nőtt fel az ember a feladathoz :-))) Ki érti ezt?

    VálaszTörlés
  7. A nők nem ilyenkor szokták befesteni a hajukat mondjuk hupililára, és kezdenek el úgy öltözködni, mint egy 18 éves? Gondolj bele, micsoda lehetőség: egészségedet egyátalán nem veszélyezteti, és milyen szép példát mutatnál ezzel Lénának :)

    VálaszTörlés
  8. (:homlokára csap)

    hogy ez nekem eddig hogy nem jutott eszembe?!:)

    VálaszTörlés
  9. Enikő: Mi lesz 4x után? Én akkor szültem :-) Abból még senkinek nem lett baja, ha 25 évesnek érezte magát. Az egy nagyon jó érzés. Már nem is emlékszem rá :-) Sajnos én öregnek érzem magam, mert az is vagyok :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.