kedd, május 21, 2013

helyzetjelentés

Amúgy meg: hihetetlen, hogy ha random megmérjük valamelyik gyerek hőmérsékletét, akkor minimum hőemelkedése van az egyiknek. 
Tulajdonképpen már le se kéne írnom, hogy esik az eső és Marcika beteg, ezek tök triviális dolgok lettek már egy fél éve. 
Tegnap meglátogatott minket IKL meg Csilla (akiről nem is tudom, hogy ír-e blogot, csak azt, hogy olvas), nagyon boldog voltam. Annyira tetszik nekem, hogy nem ismerjük egymást csak a blogokon keresztül és mégis cimbizünk itt Pisában, a világ ilyen csodálatosságától teljesen elérzékenyülök.
Magamhoz képest megint rengeteget beszéltem - mindig innen jövök rá, hogy emberhiányom van -, imádom a látogatókat, gyertek, gyertek.

18 megjegyzés:

  1. De jó neked! Szudán felé nem jön valaki? :-) Amúgy egy időben az én fiamnak is volt mindig hőemelkedése, megkérdeztük egy orvos rokonunktól mi a teendő, közölte, ne mérjük :-). A blogos ismerősökről meg annyit, hogy addig olvastuk egymás blogját valakivel, míg kiderült hogy 1 házban lakunk :-)

    VálaszTörlés
  2. Szuper lehetett, mi mindenre jók a blogok :))

    Amúgy meg borzasztó ez az eső. Nálunk (Lux.) alapból sokat van rossz idő, de ez az év sokkal, sokkal hidegebb és esősebb még a megszokottnál is (pl. januárban összesen egy órát sütött a nap, és a 30-as években volt utoljára ennyire hideg a tavasz...). Abszolút együttérzek veletek! Sírni tudnék, valahányszor megnézem az előrejelzést.

    VálaszTörlés
  3. a blogok csodajók, nekem pl lett egy férjem - később meg két gyerekem - a blogom által:) de kaptam fordítói munkát is így, meg persze egy csomó kedves ismerősre is szert tettem.

    én sose gondoltam, hogy a sok eső TÉNYLEG ennyire lehangoló. persze ha nem lennének gyerekeim, talán nem izgatna annyira, de így...rémes ha nem tudunk kimenni.

    VálaszTörlés
  4. Molly: Szóval lett egy férjed a blogod által? Hmm. Ezen most elgondolkodtam :-)

    VálaszTörlés
  5. jó, hát kellett azért mást is csinálni, mint blogot írni, de a blog kapcsán találkoztunk, bizony:) nagyon romantikus történet.

    VálaszTörlés
  6. idojarasugyileg (Anglia) annyira betelt a pohar, hogy vettem repjegyet tegnap haza. Ez iden egyszeruen elviselhetetlen. varom, hogy otthon is jegeso essen, az lesz a tuti idegosszeomlas

    VálaszTörlés
  7. :) megértem teljesen. otthon elvileg meleg van most, igaz?

    VálaszTörlés
  8. WOW! Hu, de klassz lehetett! :) Hu, ez oriasi!

    (Persze, picit irigyirigy vagyok, mert hozzam nem jon senki.)

    VálaszTörlés
  9. Csak fúj a szél, mint a disznó, úgyhogy itt sem valami kellemes, hétvégére meg jön az eső.

    VálaszTörlés
  10. Esoben mi mostanaban a gyerekekkel templomba jarunk, mert ott legalabb nem esik. :D De mar az sem tul jo otlet, mert igaz, hogy elso par alkalommal meg voltak illetodve es mindketto rendesen viselkedett, de tegnap elszabadultak es rohangalni akartak, igy inkabb kimentunk azni.

    VálaszTörlés
  11. á, hazudok ám, mert két napja csak hideg szél van, de nincs eső, ez mondjuk jó, mert ilyenkor nem kell templomba mennünk:D (nekem mondjuk tetszik az ötlet)

    VálaszTörlés
  12. Az otthoni idojarasnak van meg egy hete, hogy megemberelje magat mielott ingerulten hazarontok.

    Amugy meg nem is a sajat nyomoromrol akartam irni (csak betalaltak az idojarasos kommentek) hanem arrol, hogy tenyleg mennyire nagyon jo, hogy radnyitjak a kedves emberek az ajtot. Megfordul olyankor az emberrel a vilag. Meg tobb ilyet neked.

    VálaszTörlés
  13. ugye milyen szuper az ilyen találkozó? és még autóztak meg vonatoztak is külön ezért, sőt Marcika több tonna kölesgolyót - rejtély, hogy miért imádja - kapott ajándékba IKL-től, tényleg meg vagyok hatva azóta is.

    VálaszTörlés
  14. Húúú, de szívesen mennék én is :) Egyre inkább kitör rajtam az Olaszország utáni sóvárgás...

    (manner voltam)

    VálaszTörlés
  15. tesom kislanyanak is a kolesgolyo a mindene. szerintem csak kivetelesen jo izlesuk van, gasztronomiai ubermenschek :)

    VálaszTörlés
  16. Blogot nem irok, csak olvasok:)
    En is jòl èreztem magam, a gyereid tundèriek, Pisàba mindig szivesen megyek, ès az eso sem esett:)
    Ma sem:) Szòval orom, boldogdàg:)
    Puszi az egèsz csalàdodnak:) Csilla

    VálaszTörlés
  17. pedig csinálhatnál jó kis fényképes blogot, gondolom vannak szuper képeid Olaszországról.

    még egyszer örülök, hogy jöttetek és majd mi is meglátogatunk téged egyszer csak, vigyázz:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.