vasárnap, május 05, 2013

Feljegyzések a nem túl áhitatos anyák házából

 Ja, hogy mész virágot venni? Akkor vegyél vécépapírt is, jó?

Csodálatos, nagyon örülök az ilyen híreknek; az egyik ok, amiért nem bántam, hogy eljöttünk Texasból az az ilyen egzotikus borzalmak miatt volt, amiket többek között szúnyogok terjesztenek (bár tök érdekes, mert a texasi szúnyogok mind ilyen nyomik voltak, kis nyamvadt testtel és hanggal, ellentétben az itteni bitang nagy tigris szúnyogokkal, akik akkorák, mint én). 
Na mindegy, szóval igazából csak azt akartam mondani, hogy Anyák napjára szaggató köhejt (by Adrian Mole) kaptam  az Univerzumtól (nem, igazából a gyerekeimtől) - a piros szem után dukál egy ilyen remek hörgős nátha - és egyébként meg el vagyok plattyanva, mert Marci holnap elutazik és már most hiányzik, utálok nélküle aludni, enni, felkelni, lefeküdni, létezni.
Egyébként meg még morogni is akartam, hogy az Anyaság intézményéből is ilyen szentimentális  izét csinálnak a Facebook-on, nekem az agyamra mennek a minden humort nélkülöző, nyáladzó postok az anyák meg a nők csodálatosságáról, szerintem annyira hihetetlenül sok romantika van az okos humorban, hát miért nem lehet azt elővenni néha, könyörgök. (morogva el)