szombat, május 18, 2013

(s)iker vol.768534201237

Marcust fél hétkor magam mellé vettem - persze fél háromtól a gyerekszobában voltam megint - és szerelmesen összebújva szunyáltunk kilencig. Na jó, az összebújás túlzás: időnként a lábamnál volt a feje (tök okos, úgy sokkal kényelmesebb volt mindkettőnknek). Végül kilenc körül úgy ébresztett, hogy simogatott, puszilgatott és mély hangon mondogatta mama, mama, meg hogy szejetem mamát. Ó.
Délután meg végre, végre találtunk egy szuper játszóházat Pisához közel - muszáj volt, mert tudjátok milyen az idő? Igen, jól mondjátok, ESIK, még ilyet...Akartam képeket is, de a blogger nem szeretné, majd esetleg máskor.





PS.: Marcus kapott végre antibiotikumot (pénteken a délutáni alvása után többször hányt a köhögéstől) és hogy megállapítsuk az adagját, megmértük. Az eredmény megdöbbentő: 16.5 kiló(!). 3 kilót hízott, mióta itt vagyunk (de csak másfél centit nőtt, most 94.5 centi). Léna fél kilóval könnyebb és egy centivel alacsonyabb (viszont ő 3 centit nőtt fél év alatt), de el vagyok hűlve teljesen, meg persze aggódom is, hogy ez normális-e.

4 megjegyzés:

  1. Normális:) Mármint a méretük- bár nekem Flóra pont akkora mint Marcus és ő egy 3,5 éves átlagos méretű gyerek. Nyilván az ikreid nem lesznek aprócskák. Használ az antibigyó?

    VálaszTörlés
  2. Hű, ez komoly, jó nagyok :)) ez igen! Kilókban elég komolyan verik mindketten az én gyerekemet (aki majd egy évvel idősebb, de mondjuk mindig is kicsi volt...)

    VálaszTörlés
  3. hát, eddig ők is elég kicsinek számítottak - bár az amerikai gyerekorvos mindig mondta, hogy nagyon magasak, az olasz gyerekekhez képest meg egyenesen hatalmasak -, meg eleve két kilóval születtek, azért aggódom kicsit, hogy az olasz kajától ilyen óriások lettek hirtelen;) - nem akarom, hogy dagi gyerekek legyenek, bár inkább nyurgának tűnnek meglepő módon.

    VálaszTörlés
  4. ja, az antibiotikum meg sokat segít, már volt egy éjszaka, mikor nem náluk aludtam:)

    mondjuk köhögés ide vagy oda, Marcusnak igénye van az éjszakai dajkálásra, meg a hajnali ágyjeleneteinkre, úgyhogy szerintem egy darabig mindig a náluk lévő ágyban végzem majd, de nem olyan rossz ez azért:)) (szeretek vele aludni, pedig egyszer már kilökött az ágyból majd rám esett:D)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.