csütörtök, május 16, 2013

zajártalom

Marcus megtanulta fújni a sípot. Az egyik szemem sír, a másik...őőő kicsit mosolyog, merhát milyen ügyes már a szépfiú. 
Egyébként most valahogy hirtelen lettek nagyon okosak és nagyon aranyosak, most megint kevesebb a hiszti, én pedig a három órás bölcsi segítségével egy Buddha nyugalmára tettem szert és például nem eldugni próbáltam a sípot (idegbetegebb periódusaimban minden hangos játékot próbálok elrejteni), hanem lelkesen tanítottam Marcust fújni. 
Szeretem amikor nem vagyok idegroncs sárkány.



PS.: Marcus valamelyik nap Lénát szerepjátékozta: bevette Léna cumiját a szájába (Marcus már  vagy másfél éve letette a cumit) és elkezdett bemászni az ágyába, vicces volt.



reggeli update: csak ez az átkozott köhögés ne lenne! Hajnali háromkor megint menetrendszerű köhögőroham és persze megint a gyerekszobában kötök ki, mert Marcus sírógörcsöt kap, hogy menjek - eddig nagyon apás volt, most meg mindenhez én kellek, azért bevallom, ez nagyon jól esik -, aztán később, már hét felé megint magam mellé teszem - úgy látom nagyon igényli az egykeséget is -, ami egyrészt csodálatos, másrészt fájdalmas (rendszeresen a mellbimbómba könyököl, jesus); úgyhogy reggel elhatároztuk, hogy a gyerekorvos asztalára csapunk gyógyszerért - és sajnos lehet, hogy ma mégis sárkány leszek estére: a több részbe szabdalt éjszaka tesz nekem a legrosszabbat, úgy vettem észre. 

4 megjegyzés:


  1. Szia! Régóta olvaslak,nagyon szépségesek a gyerekek, nekem is van egy majdnem 3 éves kisfiam. Miért csak 3 órás a bölcsi?

    Üdv., Zsófi

    VálaszTörlés
  2. Nem ide illik, de hátha érdekel: http://hellousa-slc.blogspot.com/ Ikres. :)

    VálaszTörlés
  3. Erről most az jutott eszembe, amikor beköltöztünk a házunkba, és bepakoltuk az összes cuccot főleg az előszobába, és a férjem elidnult a második körre a bérelt teherautóval. Én egyedül maradtam a két gyerekkel, másfél és 3 évesek, gondoltam megpróbálom összerakni az egyik ágyat, miközben a lányom megtalálta a furulyát, fogalmam sincs hol. Ott ültem a padlón a sötétben (még nem volt lámpa sem), szerelgettem az ágyat, a fiam a hungarocellt morzsolgatta, szétdobálta megeszegette, a lányom meg szaladt körbe-körbe körülöttünk, fújta azt a **** furulyát, és néha megállt, hogy egy kis szétmorzsolt hungarocellt a fejemre dobáljon... :) Csodás nap volt :)
    Marcika nagyon ügyes, tanítgasd csak, a zene nagyon fontos! Talán szerezz be füldugót :D

    VálaszTörlés
  4. Zsófi: hát ez úgy van, hogy fél nyolctól járhatnának egyig (ez az, ami nekünk, állati mázlistáknak ingyen van), de persze van 9-fél10, mire beesünk a bölcsibe (ma is százszor kellett elmondani egy mesét, mert csak úgy hajlandóak felöltözni, szóval reggel extra lassúak vagyunk)és dél-negyed egy körül indulok is értük, szóval nagyjából három órám van magamban, ami isteni egyébként, meg amúgy se akartam egész napra otthagyni őket.

    Part: köszi, megnézem.

    Panda::D:D hát ezek a helyzetek nagyon ismerősek - a füldugó nem rossz ötlet:).
    Marcusnak szerintünk nagyon jó ritmusérzéke van, szeret táncolni (még a harangzúgásra meg a mosógép hangjára is táncol), meg imádja a zenét (ráadásul a nyelvre is nagyon fogékony, olaszból is jobban jeleskedik mint Léna, meg pillanatok alatt kívülről fújja a meséket), úgyhogy mindenképpen akarom, hogy foglalkozzunk ezzel a dologgal. fogalmam sincs egyébként, hogy hogyan lehet egyértelműen megállapítani, ha egy gyerek tehetséges valamiben - pedig száz évig tanultam ezt a főiskolán -, de szerintem mindent potenciális tehetségként kell kezelni és igyekezni nem hagyni elsikkadni.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.