szombat, január 27, 2007

Az éjszaka mérlege

Szinte kizárt, hogy nyolckor keljek a hajvágás miatt - megittam egy üveg pezsgőt, meg C. borának a felét -, de nem bánom, elmegyek a fodrászhoz jövő héten. Meglepő módon nem volt fölösleges az este, C. igazán kellemes csalódás volt nekem, hosszasan beszélgettünk és ennek örülök nagyon: az a legritkább, hogy bármi érdekel, amit egy nőnemű mond, de most igazán jó volt beszélgetni, úgyhogy. Még hajvágási tanácsokat is kaptam, úgy tűnik, ez szinte rutin lesz nálam: begyűjteni minden hajatlanításra vonatkozó információt.
Na jó, megígérem, hogy nem fikázom tovább a boxot, néhány kedves emberrel is sikerült találkoznom általa.
Nagy öröm számomra még az is, hogy ha rákérdeznek, hogy "Te bolond vagy?", akkor nagy boldog részegségemben egészen gyorsan és határozottan ki tudom jelenteni, hogy nem, dehogy. És egyébként tényleg. Nem, dehogy. Igen, néha nehezen küzdök meg az érzéseimmel - vedd a kamaszkorod kínjait és szorozd meg százzal, na, az vagyok én -, de azért jól vagyok, igen, nagyon jól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.