csütörtök, január 25, 2007

by the way

A nyarat - vagy egy részét - Angliában kívánom tölteni, nemtom ti hogy vagytok ezzel. Ha már nyomoronc tanár vagyok, próbálom kihasználni a lehetőségeimet és keresni valami király tanártovábbképző ösztöndíjat. Az angol lápvidéken meg majd jól hozzámegyek valami kedves angol pszichopatához, aki egy szép napon (angolosan)elvágja a torkom és angol cigarettacsikkel megjelöl a fülem mögött. Csuda lesz ez a nyár, hát nem?







PS.: Feladvány: melyik író melyik művét próbáltam - elég vacakul, tegyük hozzá - parodizálni?

5 megjegyzés:

  1. Hat, hogy nem Norman Mailer, az hetszentseg!

    VálaszTörlés
  2. Tudtam. Leacockon kivul csak az Ulyssest olvastam, na meg Andy McNab osszest. Legalabb is most igy nem jut eszembe tobb.

    VálaszTörlés
  3. Es meg egy: a nagy vonatrablas... az elso, az 1800-as evekben vegrehajtott, na aaaz... De lanyregenyeket nem olvastam :-(

    VálaszTörlés
  4. lányregény??ez egy fontos abszurd

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.