hétfő, január 22, 2007

Tévedtünk

Onnan tudom, hogy ma találkoztam néhány normális pasival.
De természetesen nem a normális kifejezés a megfelelő, hanem az átlagos.
Merugye van az átlagosnál sokkal érdekesebb típus, aki még normális, de van benne némi extravagancia. Az átlagos természetesen sosem elmebeteg, ő egyszerűen csak érdektelen: semmi rosszat nem lehet rá mondani, de semmi jót sem. Átlagos ízlése - szereti a Shreket meg a U2-t,kedvenc színésznője Meg Ryan, kedvenc étele a rántott hús, az alkoholt utálja -, átlagos külseje - barna hajú, barna cipős, barna szemű, pufi dzsekis; ha balfék, akkor csatos szandálja is van -, átlagos műveltsége - szerinte a legjobb film a világon a Forrest Gump, olvasni meg nem nagyon szeret, esetleg Stephen Kinget -, átlagos intelligenciája - mittomén, 110-es IQ? - és átlagos csaja - tudjátok, az egyenruhás, szőkére festett, okkersárga - van. Nem hülye, nem okos, egyszerűen se szaga, se bűze, észre sem veszed, mer az átlagos nincsen is.

Szóval: még mindig normális férfiakat keresek.

7 megjegyzés:

  1. gondoltam, hogy az. én gyűlölöm. a világból ki lehet vele üldözni.

    VálaszTörlés
  2. nemtom, ez az amire nincs magyarázat kategória. van néha ilyen. de a kedvedért esküszöm egyszer megnézem újra és próbálok nem undorodni.

    VálaszTörlés
  3. isten őrizz, miattam ne nézd meg, majd megnézem én mégegyszer...

    VálaszTörlés
  4. jó, akkor nem miattad,de mosmár érdekel

    VálaszTörlés
  5. nem bírod elviselni a felelősséget, látom:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.