hétfő, január 29, 2007

Heló turiszt!

Olyan mókás mikor amerikai turisták engem szólítanak meg útbaigazításért és nem akarják elhinni, hogy magyar vagyok. (Londonban mindig meggyanúsítottak, hogy amerikai vagyok, de asszem ez azér sértés.)
Egy ohioi pasival kellett ma megismerkednem hazafelé, aki azonnal a telefonszámomat követelte és érthetetlen módon zokon vette, hogy nem vagyok hajlandó megadni. Aszontam neki, hogy nem bízom senkiben, erre hosszasan kioktatott, hogy valakiben azér meg kell bíznom, ejnye, ejnye. Mikor azt kérdeztem tőle, hogy ugyan mér benne kéne bíznom, nagyon csúnyán nézett majd duzzogva távozott, hehehe.

Egyéb fejlemények:
- ma két szerelmem van: a vaj és Johnny Depp.
- Fannit Stefániának szólítom holnap reggelig
- a szél közreműködésével kb. három kiló hajat fogyasztottam el délután

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.