kedd, január 30, 2007

A vágy, hogy szélzsák lehessek

A szélzsák régi szerelem nálam, talán sírtam is annak idején a Balaton közepén, hogy kell nekem olyan amilyen a hajókon lengedez.
32 éves koromra érett, felnőtt személyiség lettem: metamorfózisra vágyom, elszélzsákosodást akarok. Tudjátok, vannak azok a hatalmas, ember alakú szélzsákok lengedező karral és vigyorgó pofával, na olyanra kéne engemet, ha kérhetném.
Kamarás Iván egyébként nem is akkora tré mint gondoltam - lehet, hogy csak a neve okozza az érzékcsalódást -, az incesztus meg hálás téma, még kicsit gondolkodom, hogyan is kéne éreznem magam most. Jaja, színházban voltam. Az est fénypontja kedves édesapám volt a szép öltönyében meg az aranyos ősz hajával.
Különben én mosmár mindig tornacipőben járok színházba, kizárt dolog, hogy felvegyem azt a csizmámat, amiben olyan magas vagyok, hogy szégyellnek mellém állni a pasik. Ja, nem őket kímélem, dehogy. Csak sajnos szétkúrja a lábam.








PS.: Tonka medvehangon bőg vagy tíz perce. Asszem lassan kiveszek neki egy hotelszobát valahol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.