vasárnap, január 28, 2007

Vasárnap esti idill

Felnőttem. Ezt mi sem bizonyítja jobban mint hogy legszívesebben beáztatnám az alattam lakó lakását a gyomromból a számon keresztül távozó édes vörösborral.
Valami okádék, én mondom.
Azonkívül kéne itten egy kis segítség mer a lakásban kaotikus állapotok uralkodnak: folyamatosan puffogó hangokat hallani (a macskák birkóznak), időnként óriási robajjal ledőlnek a könyvek, a filmek, a polc, a táblám, Fanni bajszára rejtélyes anyagok ragadnak, mindkét macska megpróbálja bepréselni magát a porszívócsőbe,illetve felváltva rohangálnak fénysebességgel, teszkós zacskóval a fejükön vagy hörögve tépik egymás gégéjét.
Help.

8 megjegyzés:

  1. Karacsonyi hangulatnak velnem :)

    VálaszTörlés
  2. miért hiszem azt, hogy ez mégsem panasz? :))

    VálaszTörlés
  3. nem nőttél fel. és ezt mi sem bizonyítja jobban, mint hogy arról írsz postot, hogy felnőttél...

    VálaszTörlés
  4. oké, akkor: kinőttem valamit. jaja, emlékszem erre a teóriára. mármint, hogy nem lehetsz felnőtt akkor, ha a felnőttségről írsz. egyébként mért nem?

    VálaszTörlés
  5. iván, téged tényleg az éltet, hogy zsigerből ellentmondasz mindenkinek?

    VálaszTörlés
  6. equilibrist:

    kérlek próbálj meg egy kicsit gondolkozni. köszi.

    VálaszTörlés
  7. nem hiszem, hogy ez menni fog nekem.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.