péntek, január 26, 2007

Feljegyzések az alvászavarosok házából

Tegnap rendkívül szokatlan módon 11-kor lefeküdtem - persze fordítanom kellett volna alvás helyett, szép kis munkamorál, ne is mondjátok -; hajnali háromkor kipattant a szemem, hogy akkor én most kialudtam magam. Gondoltam is, hogy felkelek dolgozni, de lebeszéltem magam: milyen szentségtörő dolog éjszaka kelni, hát nem? Ennyire én sem vagyok extravagáns. Ötig csak fetrengetem az ágyban, majd úgy elaludtam mint akit leütöttek, végül fél nyolckor alig bírtam kikúszni a takaróm alól.
Mától egy hétig rendkívüli állapotot hirdetek a lakásomban: Dé macskája megérkezett, máris az ajtóban óbégat. És ez így megy majd 168 órán keresztül.
Elképzelhető, hogy a következő héten öngyilkos leszek, ha valamit még nem mondtatok el amit tudnom kéne, tegyétek meg mihamarabb. Köszönöm.

4 megjegyzés:

  1. :DDDD
    ez megrázó hír. mióta tudod?

    VálaszTörlés
  2. ez ugyanaz a macska, amelyik már egyszer? "szétharapja fannit", stb.

    ótejóég, ha iván az apád, akkor bajban vagytok.

    VálaszTörlés
  3. igen, ugyanaz a macska:) nagyon helyes különben, csak kissé nehéz természet.
    Jól látod: aggasztó ez a rokoni kapcsolat:DD

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.