szombat, január 27, 2007

Molly randitörvénye

Hogy elkerüljük az első randis szexet, a következőképpen kell cselekednünk:
1, Igyunk rengeteget, basszunk be nagyon gyorsan (javasolt idő: tíz perc)
2, Hányjunk egész éjjel, lehetőleg randipartnerünk asszisztálásával
(alternatív lehetőség: hányjunk randipartnerünk szájába)

Folyomány: Sejthető, hogy kellemetlen következményeket is maga után vonhat egy ilyen esemény: a kevéssé empatikus lények feltehetően soha többé nem óhajtanak újra látni minket.

10 megjegyzés:

  1. Megdugnad reszegen :D

    VálaszTörlés
  2. természetesen nekem is volt ilyenben részem, szerelem lett belőle:)

    VálaszTörlés
  3. Hat persze hogy! Akarkit nem dug meg az ember fia :)

    VálaszTörlés
  4. ki nem hagynám az elsőrandis szexet.

    VálaszTörlés
  5. az elsőrandis szex sok szempontból veszélyes terep. nemtom,ebben a kérdésben még mindig nem jutottam dűlőre.

    VálaszTörlés
  6. ööö, tavaly karácsonykor sikerült belerohannom egy ilyenbe, olyannyira, hogy egyfüst alatt megvolt életem első "elsőszexes", plusz az első "kocsiban dugásos" randija is.
    biztosan egy mázlista vagyok, de utólag is azt mondom, hogy nem adnám semmiért.

    VálaszTörlés
  7. nekem az első randis dugásokból mindig csak egyéjszakás szex lesz. nehezen is hiszem az olyan mítoszokat, hogy valakik első randis szexet követően ötven évig éltek együtt, stb, stb

    VálaszTörlés
  8. hát, az lehet:) én úgy általában rosszakkal dugok, valami hiba van a gépezetben, ez olyan szomorú.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.