szerda, január 31, 2007

Valami nagyon nem stimmel

mostanában a férfiakkal. Ezáltal nyilván a nőkkel sem. Vagy fordítva, ki tudja mi volt előbb, én elfogult vagyok. Igen, lehet értékválsággal, meg társadalmi változásokkal meg faszom tudja mikkel igazolni, hogy mi miért és mért pont úgy meg mérnem, de a végeredmény mindenképp lelombozó.
Egyszerűen nem értek semmit, azaz egyre kevésbé értek bármit. Amikor hirtelen fellobbanó nagy szerelemről hallok a környezetemben, akkor kételkedve fintorogni kezdek és a kételyeim szinte mindig beigazolódnak. Bazmeg, ez régen sokkal egyszerűbb volt. Volt esély nagy szerelmekre. Voltak nagy szerelmek. Mostanában csak csöndben elsunnyogó férfiakról és értetlen nőkről hallok.
Mindenki szedje össze magát de nagyon gyorsan.

29 megjegyzés:

  1. >Mostanában csak csöndben elsunnyogó férfiakról és értetlen nőkről hallok.

    hát, ja, ezt el tetszettetek baszni elég keményen. lol.

    VálaszTörlés
  2. aha. tehát a nőket hibáztatod. érdekes álláspont.

    VálaszTörlés
  3. nem hibáztatom a nőket. annak kimondása, hogy ezt keményen elbasztásztok puszta tényközlés. amit elfelejtettetek a nagy egyenjogusításban, az az volt, hogy huszonöt év fölött a nők - manapság amúgy sem túl nagy - varázsereje nagyon lecsökken...senki nem akar gyereket egy öreg nőtől.

    VálaszTörlés
  4. ki beszél gyerekről?
    egyébként még mindig annyira ösztönlények lennének a férfiak, hogy párválasztásukban a célszemély csak kiválóan szaporítható egyed lehet?
    és ha így is van, ez akkor sem magyarázat semmiféle őszintétlen, sunyi viselkedésre. amúgy meg ha igazad van, legyen: a férfiak célozzák meg egész egyszerűen a 25 év alattiakat és viselkedjenek velük korrekt módon. de ilyenről sem hallani.

    VálaszTörlés
  5. http://www.geocities.com/ultradextra/femin.html

    itt egy jó cikk, témához lazán kapcsolódik. tolle lege

    VálaszTörlés
  6. én kurvára nem vágyom egy 25 évesre. még nem partner semmiben. egy nő 30 körül a legjobb. mindenben.

    VálaszTörlés
  7. meséljek tündérmesét?:)

    VálaszTörlés
  8. sniccer: az én tapasztalataim mást mutatnak. huszonöt fölött a nők kezdenek teljesen megőrülni, és mivel nem sikerült maguk mellé láncolni egy szerencsétlen hímet, aki fölcsinálja őket, mindxen elkeseredettségüket a gyűlöletbe és passzív-agresszióba fojtják.

    VálaszTörlés
  9. drága Iván! NEM, bazmeg NEM. tévedsz. de jó. legyen, járj húszévesekkel. izgatottan hallgatom a véleményedet. ja, csak egy a régebbiek közül és igen, visszaélek az információval meg sajnos jó a memóriám: "egy 20 éves nem sok érdekeset tud mondani." ezt te mondtad, bébi. (milyen kár, hogy nincs diktafonom.)
    ja, persze, a 20 évessel nem beszélgetni kell.
    ne provokálj már, bazmeg.

    VálaszTörlés
  10. lol.
    mámeg csúsztatsz. én azt mondtam (és erre a leghatározottabban emlékszem), hogy egy húsz évessel nem sok közös témám van. ezt ma is fenntartom. úgyhogy fölösleges itt hőzöngeni, hogy visszaélsz, meg mittomén. dehogy élsz vissza. egyszerűen az van, hogy rosszul emlékszel. mert nő vagy, és egészen egyszerűen képtelen vagy a tisztességes, érzelemmentes távolságtartásra bármitől.
    a lényeg a következő.
    öregek vagytok. ti vagytok az elbaszott generáció, akik elhitték, hogy egy nőnek kurvára agyra kell gyúrnia, merhogy egyenlőek vagytok. és valóban, a generációtok azon tagjai, akik időben észbe kaptak, pont tudtak maguknak nyúlni egy szerencsétlent, aki fölcsinálta őket, elmegy velük az ikeába kanapét nézni, és ha hagyod focimeccset nézni, akkor nem zavarja annyira, hogy pofátlanul félrekúrsz, miután a két sík buta gyerekedet elvitted az oviba.
    és vannak azok, akik nem kaptak észbe időben. átbuliztak tizenix évet, lediplomáztak, minden este kőrészegre itták magukat a ráckertben vagy valamelyik entellektüell szórakozóhelyen, kurva okosak lettek, meg borzasztó intellektuálisak - és most ott állnak, és savat köpködnek azokra, akik megcsinálták.
    mert ezek a kékharisnyák azt hitték, kivételek, és mire rájöttek, hogy nem kivételek, már rég elszállt felettük az idő.
    szomorú, de így van.

    VálaszTörlés
  11. olyan szomorú vagyok, hogy ezt leírtad. nem mondok rá semmit, csak sajnálom.
    remélem örülsz, hogy győztél.

    VálaszTörlés
  12. de, mégis mondok valamit, nem bírom ki (biztos azért mert értéktelen nulla vagyok): ha ezt gondolod, akkor mi a fasznak álltál szóba velem valaha is?
    ha ekkora nulla vagyok, akkor azt is szégyellned kell,hogy ismersz, nemde? és ennek semmi köze érzelmekhez, ez a ráció.

    VálaszTörlés
  13. nem hiszem, hogy ez egy olyan szitu, ahol van győztes, én legalább is nem harcoltam. a szomorúságod okát nem igazán értem.
    azért vagy szomorú, mert leírtam, vagy azért vagy szomorú, mert igaz, amit leírtam, vagy azért vagy szomorú, mert ezt még nem gondoltad így át?

    VálaszTörlés
  14. >(biztos azért mert értéktelen nulla vagyok): ha ezt gondolod, akkor mi a fasznak álltál szóba velem valaha is?
    ha ekkora nulla vagyok, akkor azt is szégyellned kell,hogy ismersz, nemde? és ennek semmi köze érzelmekhez, ez a ráció.

    nem, nem és nem. nem figyelsz, nem gondolkozol. a fene egyen már meg, te ennél okosabb lehetnél. nem vagy nulla, nem írtam semmi ilyesmit. nem rólad írtam, sőt, akinek nem inge, az hangsúlyozottan ne vegye magára.

    >akkor azt is szégyellned kell,hogy ismersz, nemde?

    mártírjelmezt tesséééééééééék, huszasé a mártírjelmeeeeeeeeeeeeeez.

    VálaszTörlés
  15. de, elég sok dolgot átgondoltam, ezt is és te ezt pontosan tudod. (ellenkezz nyugodtan, tök mindegy.)
    azért vagyok szomorú mert úgy érezted, hogy ezt közölnöd kell velem.

    VálaszTörlés
  16. Iván, bazmeg, ez a legolcsóbb manipuláció, hadd ne ÉN magyarázzam el neked. (a faszt nem gondolkozom)
    , az "öregek vagytok, ti vagytok a ...". a fejedelmi többest netán a többi kedves olvasónak szántad? aligha. kurvára nincs mártírjelmez, faszér nézel le ennyire.

    VálaszTörlés
  17. ja, értem. ennek pedig most itt a vége. csodás.

    VálaszTörlés
  18. ja, nem, csak elmentem aludni. nyugi.

    >Iván, bazmeg, ez a legolcsóbb manipuláció, hadd ne ÉN magyarázzam el neked. (a faszt nem gondolkozom)
    , az "öregek vagytok, ti vagytok a ...". a fejedelmi többest netán a többi kedves olvasónak szántad? aligha. kurvára nincs mártírjelmez, faszér nézel le ennyire.

    nem fejedelmi volt a többes, hanem mindössze azt próbáltam jelezni, hogy ez kemény generációs probléma. az 1972-77 között születettek meglepően nagy része követte el azt a hübriszt. érdekes, hogy a 78-79-esek már sokkal kevésbé estek bele ebbe a csapdába.
    és még csak azt sem miondom, hogy ezzel baj van. nem kell mindenáron párkapcsolatban élnie az embernek, és bizonyos rátekintésből érthető volt az a típusú lázadó attitüd, amivel hozzáálltatok ehhez a kérdéshez. csak aztán a végén az emberben legyen annyi tartás, hogy nyavalygás, sírás nélkül, méltósággal viseli a maga által választott sorsot, és nem azokat ócsmázza és köpködi, akik nem osztoznak az ő heroikus (muha) magányában.
    ha kibaszott elitista vagy, akkor légy az. a langyost kiköpi az úr.

    VálaszTörlés
  19. well...világ életemben párkapcsolatban éltem. alig volt pár hónap amikor nem. a sorsom pedig alakul,sajnos ritkán irányítom én,persze ebben nagy adag kalandvágy is van: hagyom, hadd történjenek a dolgok. Tehát a zűrzavarba belefér a nyavalygás is. Mellesleg nincs a nyavalygással semmi baj: mindig azt mondtam, hogy csak a gyengék nem mernek gyengének mutatkozni. Tudom, tudom, most nagyon csúnyát fogsz mondani, hajrá.:)

    VálaszTörlés
  20. >sak a gyengék nem mernek gyengének mutatkozni.

    :DD
    és az erőseknek vajon mi szükségük van arra, hogy gyengének mutatkozzanak?

    VálaszTörlés
  21. az erősek belátják, hogy az ember néha gyenge, ezért nem hadakoznak a gyengeség ellen (amivel időnként mindenkinek meg kell küzdenie, persze manapság illik letagadni). mindig gyanús nekem aki túl sokat emlegeti megvetéssel a gyengéket.
    egyébként meg azér nagyon fekete-fehér ez így: gyengék és erősek, ugyan.

    VálaszTörlés
  22. no persze. azért az mindig nagyon érdekes, amikor a hátrányban levők(most: gyengék) megpróbálják lerántani a saját alacsonyabb szintjükre az előnyben levőket. vedd észre, hogy az erőről, hatalomról alkotott képedet kizárólag az határozza meg, hogy a "gyenge" pozíciójából hoztad meg. ezért kellenek ezek a puhítások.

    >mindig gyanús nekem aki túl sokat emlegeti megvetéssel a gyengéket.

    persze, hiszen az a kiindulópontod, hogy ami alacsonyrendű, az ugyanolyan értékes, mint ami magasrendű. a gyenge, értéktelen, tompa ember szerinted ér annyit, mint mondjuk egy Felébredett. (ha komlyan gondolod egyébként, hogy a szar ugyanolyan létrendi fokon áll, mint a gyémánt, akkor remélem az esküvői gyűrűdben mindegy, hogy melyik lesz).
    már az is árulkodó, hogy megvetésként érzékeled azt, ami pusztán a helyiértékén kezelése a dolgoknak. mitől lenne megvetés a szarra azt mondani, hogy szar? hm? ezt kérlek szépen magyarázd el nekem.

    VálaszTörlés
  23. >egyébként meg azér nagyon fekete-fehér ez így: gyengék és erősek, ugyan.

    :DDDDDD
    hát te hoztad be ezt a felosztás, tündérvirágszál.

    VálaszTörlés
  24. Jaja, a gyengék és erősek felosztás az én saram, kétségtelen, de egyszerűbb így beszélni a jelenségről. (NEM SZÓLÍTHATSZ TÜNDÉRVIRÁGSZÁLNAK)
    Tisztán gyenge és erős ember nyilvánvalóan nem létezik, úgyhogy itt már alapvetően borul a rólam alkotott képed ("a gyenge pozíció"...egyébként az milyen?). De jó, legyen, mondjuk azt, hogy létezik ERŐS ember. Mesélj, mondd el milyen az. És mesélj, milyen az, amikor valaki nem értéktelen, nem tompa, amikor nem szar. Hol kezdődik a magasabb létrendi fok? Ki dönti el, hogy milyen az? Mihez képest magasabb létrendi fok? Mihez képest szar? Mihez képest tompaság?

    VálaszTörlés
  25. drágabogár, az előző hozzászólásomban kimerítően tárgyaltam ezeket a dolgokat. hiába próbálsz meg becsalogatni egy nagyon silány definíciós háborúba, nem fogok belemenni. tipikus bölcsész önfasszoppás, amit művelsz, btw. jó ázást a posztmodern fosban, én amagam részéről ezt befejeztem.

    >Tisztán gyenge és erős ember nyilvánvalóan nem létezik

    miért ne létezhetnék? hm?

    VálaszTörlés
  26. hát, így nem könnyű vitatkozni.

    VálaszTörlés
  27. a te "ilyen meg olyan - bölcsész, ostoba, ribanc, gyenge, stbstb - vagy" rövidre zárás meg végképp vérlázító. kár, hogy azt képzeled nincs más igazság a tiéden kívül. az ilyen ember tulajdonképpen kommunikációképtelen,nemde?

    VálaszTörlés
  28. ja, amíg el nem felejtem, egy apróság: komolyan bölcsész önfasszopást mondtál? ha igen, úgy nagyon nem talált: korántsem veszem magam olyan komolyan, hogy bármilyen tevékenységemet az említett művelet megfelelően leírná. a posztmodern fos meg amúgy adott, de annak sincs akkora jelentősége mint amilyen indulattal rátámadsz. (tudomtudom, nem indulattal, hideg távolságtartással)

    VálaszTörlés
  29. ez kurvajó volt..
    kár, hogy vége!
    hm

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.