kedd, január 23, 2007

haj rewind

Szombaton lesz a csonkítás. ("Skalpolás lesz?" kérdezte a fodrász mikor mondtam neki, hogy hosszú hajra számítson. Kedves tőle. A fodrászok is utálnak hosszú hajat levágni. Engem egyszer hazaküldött egy, aszonta, hogy nem vágja le és kész.)
M pedig közölte, hogy ha levágatom a hajam, soha többé nem áll szóba velem. Nem is gondoltam, hogy a barátaimat így megrázhatja a hajvágás aktusa.
De jó lesz, már meg is szoktam a gondolatot. Csak az aggaszt kicsit, hogy a rövid hajjal foglalkozni kell: tekergetni, csavargatni, meg szárítgatni kell, fújjj.
A hosszú csak úgy lóg, egyszerű vele az élet. So much about my hair.
Megyek dolgozni.







P.S.: Ma egy csomó ronda embert láttam az utcán. Mindnek rövid haja volt.
Jóvammár, abbahagytam.

29 megjegyzés:

  1. Aki szep, az elcseszett fejjel is szep, a kettonek semmi koze egymashoz :)
    Szeretlek.

    VálaszTörlés
  2. nem tudok mit kezdeni az irracionális rajongással:) ne szeress.

    VálaszTörlés
  3. Az csak akkor lenne lehetseges, ha talalkoznank, amire nem kerul sor, igy maradsz tovabbra is lelki rajongasom targya, nincs mese.

    Bar, ha tudnam miert... esetleg akkor is vege lehetne.

    Eh, ne is foglalkozz vele, ez az en szyaiwwaantheiilom, na :)

    VálaszTörlés
  4. "lelki rajongás" - miezmár, de tényleg - márpedig nincs. :D

    VálaszTörlés
  5. Nahiszenhaenaztudnam :D
    Te csinalod az egeszet, de nem birok rajonni, hogyan...

    VálaszTörlés
  6. Nem is mondok tobbet :)

    Nade csak boki az oldalam, milyen erzes szeretve lenni? Marmint igy, amolyan bar mittudomenmilyen fele szerelemmel, de megiscsak; barhol vagy, tudod, hogy eloveheted: hm, most is eppen ram gondol, vagy valami ilyesmi...

    VálaszTörlés
  7. nem szeretem a meséket. ilyen érzés nem létezik.

    VálaszTörlés
  8. Ezt nem hiszem el.

    VálaszTörlés
  9. ez az érzés létezik.
    ülsz a metrón, és tudod, hogy valaki szeret. és úgy, baszki, hogy nem mondta sosem. és nem is találkoztál még vele.
    olyan érzés, hogy egyrészt nem érdemlem meg, kétségek gyötörnek, miért is szeret?
    kicsit előjön a paranoiád, hogy vajon mit lát benned, talán egy pszihopata?
    aztán meg olyan, hogy váratlanul könny szökik tőle a szemedbe, de közben vigyorogsz, mint vajaslángos.
    és amikor végre kimondja, hogy szeret, megszépül tőle az egész rohadt világ. szeretve lenni jó.
    na jó, fanni pl. soha nem fogja mondani, és egyébként is csak kaját akar tőled. :)

    VálaszTörlés
  10. a színes-szagos szeretésben hiszek. az nagyon jó dolog. a virtuálisban egyáltalán nem. a szeretés nagy része kémia, mondjanak bármit a romantikus lelkek. fanni pedig csehovot olvas, úgyhogy be lehet fejezni a lesajnálását:DD

    VálaszTörlés
  11. te meg mondd már ki vagy, az iskoláját:)

    VálaszTörlés
  12. molly, hihetetlen, hogy nem ismersz rám, semmit nem változtattam a stílusomon, ennyire megzavar a nevem? :)
    egyébként közlöm, hogy miután virtuálban megszerettem, élőben még brutálisabb volt, fejbekólintós,
    olyan szeretet, amilyet még sosem...
    na.

    VálaszTörlés
  13. hát több segítség nincs.
    (te is csak Kattintóim vagy, nem Olvasóim.)

    VálaszTörlés
  14. nem hinném. nem vagyok nemolvasó típus. kérek még támpontokat.

    VálaszTörlés
  15. van egy tippem, de a neved annyira nem stimmel.

    VálaszTörlés
  16. box. hb. :)
    ha még ezek után sem tudod, naggggyon nagy baj van.

    VálaszTörlés
  17. hb? dehát... namosmár eltévedtem végképp. naggggyon nagy baj van:DD még mondj valamit.

    VálaszTörlés
  18. jézus szíve.
    nem, befejezetem, majd elmondom később. :)
    addig gondolkodj.
    (de hogy hb már tudja, ez biztos!) :)

    VálaszTörlés
  19. most mondod el, namár, gyerünk. NEMTUDOM. (most egyébként toporzékolok.)

    VálaszTörlés
  20. illetve asszem tudom, de a neved zavar, igen. meg talán a sírva festés.:) az olyan rövid ideig volt publikus, csodálom hogy erre emlékszel.

    VálaszTörlés
  21. a sírva festés tök sokáig kint volt a lapodon. :)
    pengeélen-kötéletáncolok. (bár az ismerőseid közül biztosan sokan tesznek így.)
    és bocs, hogy nem lenyomtalak az előbb. :)

    VálaszTörlés
  22. márminthogy nem vettelek fel, ill. lenyomtalak.
    nnna.

    VálaszTörlés
  23. jóvanakkor:) az ismerőseim? betegek jobbára mind, de főleg én szoktam mutatványozni, én vagyok a főbolond.:DD

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.