szerda, január 10, 2007

Kedves boxos emlék

Amikor már halálra untam magam a boxon, akkor csináltam egy férfi kamureget és naplót írtam. 25 éves voltam, 198 centi és jéghideg, betonkemény macsó. Egészen jókat írtam, meg is van valahol; bár nagyon nehéz volt férfiként gondolkodni, nyilván nem is ment jól, de szerencsére sokan beszopták, ez volt a lényeg. Nagyon érdekes volt megfigyelni a boxos nők reakcióját: vadul - és mellesleg elég erőszakosan - rám vetették magukat és úgy kábé ötöt már az első este simán meg lehetett volna dugni. Izgalmas kísérlet volt, de gyorsan töröltem is magam, mielőtt még túlságosan belegabalyodtam volna férfi mivoltomba.

3 megjegyzés:

  1. öö, te voltál james?

    VálaszTörlés
  2. james? nem, már nem is tudom hogy hívtak:)

    VálaszTörlés
  3. kár:(
    még mindig keresem kamillát, aki james. jó érzés lett volna, ha te avgy az.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.