szombat, január 13, 2007

Nem hiszek benne,

hogy csak a nők sajátja lenne az impulzuskontroll hiánya.
Sőt, azt gondolom, ahogy egy nő idősebb és bölcsebb lesz (megesik az ilyesmi, ne tiltakozzatok), egyre inkább képes uralkodni a hullámzó hangulatain - mellesleg azt is gondolom, hogy ezeknek sok esetben hormonális oka van - és a folyton, váratlan helyzetekben kitörni akaró érzésein. Számtalan hímneműt ismertem/ismerek viszont, aki valóban képtelen uralkodni magán bizonyos helyzetekben: "Úgy gondolom, hogy megcsaltál, úgyhogy leöntelek sörrel és pofán váglak", "Azt gondolom, hogy nem kaptam elég zenekari gázsit, úgyhogy szétverem a gitáromat", "Úgy értelmeztem egy blogbejegyzésedből, hogy megcsaltál, ezért megyek és megdugom az első szembejövő nőt", esetleg "Szerintem x bokszoló sokkal jobb mint y, ezért most leütlek, te köcsög, itt a kocsmában, mindenki szeme láttára."
Szóval azér nem biztos ám, hogy a nőknek kéne visszamászni a fára vagy elbújni egy barlangban...

(Danger ihlette a bejegyzést, és én már csak így tudok reagálni, fájdalom...)

3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Sokan hiányolnak a Boxról. Ha úgy gondolod, szólj és egy naplóbejegyzésed beteszem a híveidnek!

    Salvador

    VálaszTörlés
  2. ó, köszönöm, "híveim" - de szép is ez, kacagnom kell - itt is megtalálnak:)

    VálaszTörlés
  3. OK, én örülök,hogy olvashatlak! :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.