csütörtök, január 11, 2007

Nyugtassatok meg

Ez ugye csak valami vicc?

a Dögi mindig is tetszett ott lent,de most küldött nekem egy extra sexy képet..egyből magamhoz nyúltam,ahogy kell..ez egyébként a Vas István hüvelykujja,bármikor megismerem..de nem vagyok féltkeny,mert ruha zsebkendőbe fújja az orrát,nem is értem a Dögit..bár szép keze van... az igaz.Leó menjünk úszni,már elmúlt a vérzésem,érdekes most csak 2 napig tartott,remélem nem fáztam meg multkor,amikor pucérra vetkőztetett a hegyen a mercis zoli..nagyon gáz lenne ha most megbetegednék,kurva sok munkám van ..a tegnapi meetingre úgy örültem,h bejöttél,meghaltam volna,ha nem vagy ott..tudtam,h elintézed mindegyik köcsögöt. van kedved úszkálni kicsit? jönnének a Jenőék,tudod az az édes cigány gyerek,aki múltko a kabinos Marit megcsinálta..?! hm? hívj nyugodtan a mobilon,le van halkítva,de rezeg!


Véletlenül beleolvastam a Szingli csajszik - és a névtől most el is tekintenék - nevű blogba. És most kicsit aggódom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.